Sminkborstar

Sitter påjobbet nu och tänkte bara fördriva tiden lite med att ge er ett tips.
Kandee Johnson är en make-up artist i USA och jag har länge följt henne på youtube och hennes bloggar, gillar henne väldigt mycket.
För ett tag sedan la hon ut en länk till en hemsida som säljer sina sminkborst-set till ett billigare pris för hennes läsare. Tror det kostar runt 50 $ i vanliga fall och de säljer det nu för ca 30 $, vilket blir sådär 2 $ per borste, dvs ca 14 kronor! Detta är dessutom professionella borstar som för ett tag sedan inte ens gick att få tag på om man inte var make-up artist. Tänkte ge er länken iaf, om ni nu skulle vilja köpa dem... Tror att detta kan bli en tidig födelesdagspresent till mig själv, eftersom de måste beställas innan 31 december.
http://kandeethemakeupartist.blogspot.com/2010/12/make-up-brushes-for-christmas.html

Får se om jag gör någon sminktutorial innan jul eller inte. Vill gärna göra en när mitt paket från ELF har kommit, vilket det inte har gjort än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0